måndag 21 maj 2012

Jag DÖR!!

Vill absolut inte klaga på värmen men FAN, jag DÖR varje gång jag går utanför dörren. Det är jätteskönt att slippa regn och trista, gråa moln men detta är ju olidligt. Det värsta är att varmare blir det och fetare kommer man bli. Fattar inte hur jag ska stå ut. Nej, nästa graviditet får vi fan se till att planera på det sättet att jag slipper gå höggravid på sommaren.

Nu ska jag göra mig i ordning. Eddie kommer och hämtar mig snart. Ska på träff på förlossningen så man vet vart man ska ta vägen sen när det är dags. Känns välbehövligt då både han och jag är bra på att gå vilse. Gick inte så bra när vi skulle på RUL. Kan ju vara skönt att ha en sak mindre att tänka på när lillkillen bestämmer sig för att komma ut.

1 kommentar:

  1. Ja vad har man gett sig in på o vara gravid på sommaren... hua... ska orka gå hela sommaren lång dessutom.
    Ska nog köpa en pool och bosätta mig i.

    Vad kul med BB kollen, de ska vi på 19juni.
    Hoppas ni har de bra trots värmen :D

    SvaraRadera