måndag 14 maj 2012

Dumma Nellie och jävla bönder

Blev en liten sovmorgon idag. Vaknade vid halv 5 av att Nellie höll på. Fick ta ut henne och sen vägrade hon sova. Var rädd att hon skulle störa Eddie så fick hålla mig vaken med henne. Dumma Nellie ;) Somnade inte förrän halv 6 och vaknade vid 6 igen då Eddie skulle till jobbet. Hade tänkt gå upp då men var alldeles för trött så jag somnade om och vaknade inte förrän någon halvtimme sen. Käkat frukost precis.

Lät som en traktor höll på härute när jag låg i sängen tidigare. Efter ett tag började det stinka skit. Trodde det var hundarna först men när jag gick ut med Nikki för en stund sedan kände jag att det lukta över hela jävla området. Vill bönderna ta livet av oss eller vad är det frågan om? Jajja, antar att det är lika bra att vänja sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar