fredag 27 april 2012

Fredagsmys nästa! :)

Då var man hemma igen. Eller ja, hos Eddies pappa. Varit på stan med älskling. Käkade och sen åkte vi och handlade. Köpte en ny klicker med ett "mjukare" ljud som jag ska använda då jag tränar Nellie, tror inte hon gillar ljudet av den jag hade sen tidigare. Blev även en sele och ett koppel. Hon har inte alls velat gå i halsbandet hon haft innan. Bara stannat och kliat eller satt sig ner och vägrat röra på sig. Med sele gick det utmärkt! :)

Gick in på Willys och hittade frysta, färdiga hamburgare i frysdisken. Sånt där gör mig fan lite rädd. Precis som frysta pannkakor med sylt och köttbullar med brunsås på burk. WTF?!! Vidrigt.

Blev en sväng förbi Michaela innan vi åkte hem också. Eddie åkte iväg och skulle fixa någon film. Ska väl ta och göra mig redo för sängen så vi kan ha lite filmmys när han kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar