tisdag 5 juni 2012

Trött efter en heldag på stan

Nyss hemkommen från stan. Hade riktigt trevligt med Cina. Som vanligt :)

Ingen av oss hade käkat frukost så vi började med att ta varsin macka innan vi gav oss ut på klädjakt. Hade utöver bebiskläder tänkt köpa något sommarplagg till mig själv men hittade inget. Provade en mammaklänning men den fick mig att se ut som ett stort jävla hus så skippade den.

Blev lite strumpor, två mössor, två bodies, ett par byxor och en filt till lilla bebisen. Ville köpa ett par jeans och hittade några stycken som var jättefina men tyvärr fanns de bara i större storlekar. Alla ska ha bebis så det är rensat ;P

Träffade på mamma mitt i shoppingen så vi gick och lunchade med henne och Robin på East City. När vi kände oss klara åkte jag till Grizzly Zoo en snabbis och blev strax därefter upplockad av Eddie. Skönt :)

Känner mig helt slut så nu blir det mjukiskläder och en bok i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar