måndag 2 juli 2012

Inta ryggläge i soffan nästa

Sitter i huset. Kändes lite annorlunda att vakna här imorse. Annorlunda på ett BRA sätt förstås :) Har mest latat mig idag men har åtminstone kört en maskin tvätt och hängt upp, dammsugit och skruvat ihop hatthyllan vi köpte igår. Att få upp den på väggen försöker jag mig dock inte på utan det överlåter jag åt mannnen i huset, hähä.

När vi bodde i Gimo blev Nikki sjuk och sket på sig i sömnen. Hon låg i soffan och sov och så började det rinna ur arslet på henne. Haha, tyckte så synd om henne. Jajja, vi försökte få den ren men lukten satt kvar och vi hade ingen lust att ställa in en bajsstinkande soffa här i huset så vi köpte en ny. Riktigt jävla skön! Kanske ska låta Nikita bajsa ner fler grejer ;) Ska i alla fall lägga mig i den och läsa en bok nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar