tisdag 3 juli 2012

Eviga väntan..

Trött idag. Hade svårt att sova inatt. Vaknade flera gånger av att jag hade ont, förvärkar kanske? Så jävla svårt att veta vad det är man känner =/ Fick en armbåge i ansiktet av Eddie och sen låg han och sparkade på min fot eller vad han höll på med. Jag var så sömnig så jag fattade ingenting och det gjorde nog inte han heller när han vaknade av mitt "Aj!". Haha. Att man inte bara kan få sova ifred liksom ;)

Väntar fortfarande med spänning på att lillen ska ploppa ut, nu segar sig tiden verkligen fram. Det känns som att de senaste dagarna gått långsammare än alla de första månaderna tillsammans. Varje dag går man och hoppas på att det ska vara dagen då han är redo att titta fram :) Men men, det är bara att hålla ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar