måndag 9 juli 2012

Dagarna rusar förbi

Helgen har bestått av massa besök, amning och blöjbyten. Allt tar verkligen mycket längre tid då man ska göra något eftersom man måste mata lilla älsklingen emellanåt. Tar väl ett tag innan man kommer in i allt men det är bara mysigt :)

I lördags var Eddies mamma och brorsa här och sen kom pappa förbi så nu har Leon träffat alla sina mor- och farföräldrar, sin farbror och alla mostrar och morbröder. BB på väg var också hit och på kvällen åkte vi till mamma.

Igår var min gravida vän Cina och hennes kille här. Hon har 6 veckor kvar och längtar nog som en tok just nu :) Var trevligt att ses och efter det åkte vi och storhandlade på Willys. När vi kom hem blev det filmmys och jag fick äntligen min efterlängtade brieost, så jag saknat det under graviditeten, haha. Vräkte i mig den med massa kex och vindruvor medan lillkillen låg och myste hos sin fina pappa. Var så trött att jag slocknade på soffan. Tills det var dags för tutte..

Känns som dagarna rusat förbi. Man får passa på att njuta, tycker det är en alldeles underbar tid. Allt har gått jättebra, Leon har börjat vara vaken mer och det är så mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar